صفحه اول تماس با ما RSS قالب وبلاگ
مجله علم نت
تکنولوژی آموزشی | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
فرزاد يکشنبه 23 بهمن 1401

تاثیر شامپو بر ریزش مو

شامپو (در زبان انگلیسی: Shampoo) در واقع مایعی است که توسط شرکتها در کارخانجات تولید می شود و جهت پاکسازی و شستشوی موهای سر خرید شامپو تریاک ضد ریزش مو والمو بکار می رود. امروزه شامپوهای مختلفی ساخته و در بازارهای جهان عرضه می شوند. به همین جهت بسیاری از افراد هنگام مراجعه به فروشگاه ها و یا داروخانه ها به دنبال پیدا کردن و خرید بهترین شامپو برای ریزش مو هستند. اما شامپو نیز در این میام می تواند موثر باشد چرا که با عوض کردن شامپوی خود ممکن است میزان ریزش موهای سر کاهش و یا افزایش پیدا کند. به همین جهت باید هنگام خرید و استفاده از شامپو برای کنترل ریزش موها دقت کرد. شامپوها دارای ویژگی هایی هستند که قبل از مصرف باید به آنها توجه کرد به خصوص افرادی که دچار ریزش و یا کم پشت شدن مو شده اند. بسیاری از شرکتهای تولید کننده شامپوها متاسفانه در دهه های گذشته از موادی مانند دی اوکسان (1,4-Dioxane)، پارابن (Propylparaben)، پگ (PEG) و یا اسلس (SLES) استفاده می کردند که نه تنها بیشتر این مواد برای بدن انسان مفید نبودند بلکه حتی گاهی عوارض جانبی در بر داشتند.

  • بیماریهای مختلف مانند برخی از بیماریهای قارچی
  • صنعت شامپو در حال رونق است
  • فواید شامپو خشک
  • تقویتکننده ساختمان مو
  • Color is this
  • ۱۰ قطره آب لیمو تازه
  • ماسک موی weeko

فروشگاه اینترنتی سوراو بهترین و بیشترین محصولات از برندهای اورجینال خارجی را در اختیار دارد. سوراو گلچینی از بهترین برند های دنیا را برای شما تامین کرده است. خرید از فروشگاه سوراو مانند خرید از آنلاین شاپ معتبر اروپایی است. با توجه به تنوع زیاد محصولات و برند ها، کارشناسان سوراو به شما مشاوره تخصصی رایگان می دهد. فروشگاه سوراو مرکز خرید محصولات اورجینال از برندهای متنوع با قیمت مناسب است. انتخاب بهترین محصول، مناسب پوست و موی شما از بین 100 مارک مختلف بسیار مهم و سخت است. تیم مشاوره سوراو که جمعی از افراد آموزش دیده از استان (تهران، اصفهان، بندر عباس، خوزستان، همدان، آذربایجان غربی و شرقی) به شما بهترین محصول را پیشنهاد میدهد. هدف کل تیم رضایت شما از خریدتان است. حس رضایت شما پیشرفت سوراو و افزایش تنوع محصولات را به دنبال دارد. فروشگاه سوراو در زمینه خرید لوازم آرایشی، محصولات اصل از برندهای درجه یک دنیا را دارد. برای نمونه می توان در بخش آرایش صورت (کرم پودر، کانسیلر، کانتور، فیکساتور، رژ گونه، پودر برنزه، ژل ضدجوش آیچون بیوتی پنکک، پرایمر) دارد.

  1. نصف قاشق غذاخوری پودر کاکائو؛
  2. ماسک صورت نباید چند بار در یک روز مصرف شود
  3. مَسَخَ (masakha) کسی که تغییر شکل میدهد
  4. هنگام استفاده از ماسک ها چه نکاتی را باید رعایت کرد
  5. دارای نرم کننده کراتینه و پروتئینه
  6. افزایش زبری فولیکول مو

زیرا کرم های آبرسان این نوع پوست دارای ترکیبات خاصی است که فقط های برندهای خاص توانایی تولید آن را دارند. بله، در مورد استفاده از این کرم ها اصلا مهم نیست که چه نوع پستی دارید زیرا آبرسان جزئی جدایی ناپذیر از روتین پوستی شما می باشد. تنها چیزی که افراد دارای پوست چرب باید در نظر داشته باشند انتخاب یک مرطوب کننده مناسب پوست خرید ژل لاغری ایچون بیوتی چرب می باشد. ساختار پوست چرب به گونه ای است که نیاز به کرم ها و لوسیون های هیدراته، اما بدون چربی دارد. 💰 قیمت این محصولات به صورت هفتگی به روز می شود، برای اطلاع از قیمت روز هر محصول و خرید آن بر روی دکمه زیر هر محصول کلیک کنید. کرم مرطوب کننده پوست بادی شاپ حاوی عصاره درخت چای مناسب پوست های چرب، حساس و لک دار می باشد. این کرم ۲۴ ساعته پوست شما را آبرسانی می کند، همچنین منافذ پوست را کوچک می کند، پوست را صاف و یکدست می کند و چربی آن را کنترل می کند.

تعاریف رنگ مو

جوش های آزار دهنده را می توان برخی را با ماسک های صورت میوه ای و عسلی حذف کرد و برخی نیز باید درمان دارویی برای آن ها زیر نظر پزشک متخصص پوست انجام شود. اگر چه ماسک های خانگی گاها جواب گوی نیاز ها است، اما صبوری و تحمل و دقت و انجام صحیح نیز باید در دستور کار قرار بگیرد. حتما پزشک متخصص خود را در جریان استفاده از ماسک خانگی و متریال مورد نظر قرار داده و هیچ گانه خودسرانه از این کار برای رفع زائده های پوستی اقدام نکنید تا مانع گسترش باکتری به نقاط دیگر بدن شوید. اگر دنبال پوستی صاف و شاداب و بدون چین و چروک و سفید هستید، هر جای کره زمین هستید، سعی کنید خود را از خیار و پوست خیار و ماسک خیار دور نکنید. یکی از مهم ترین ماسک ها که ارزان و تاثیرگذار و نقش ارزشمندی در سلامتی پوست دارد، خیار است. مخصوصا اگر خیار ارگانیک باشد و در رژیم غذایی شما، حضور فعالی داشته باشد و طبع شما با آن نیز سازگار باشد.

بلوبری میوه ای ضدپیری است . بلوبری سرشار از ویتامینC ، ویتامینK ، منگنز و فیبر است . از طرف دیگر بلوبری سرشار از آنتی اکسیدان است و گفته می شود حاوی بیشترین مقدار آنتی اکسیدان نسبت به باقی توت هاست . بلوبری های کوچک با بهبود ظرفیت ذهنی و عملکرد حرکتی ، در ارتباط مناسب هستند. آووکادو سرشار از اسید های چرب ضروری است که پوست را مرطوب کرده و تقویت می کند . علاوه براین سرشار از ویتامینE ،B ،وC است که ویتامینC موجود در آن از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می کند . آووکادو برای هیدراتاسیون پوست نیز عالی می باشد . برای بدست آوردن مزایای بیشتر از این میوه می توان از پوست و میوه آن در تهیه ماسک استفاده کرد. کلاژن پوست به حفاظت احتیاج دارد . انار به حفظ ، سلامت و همچنین به جوانسازی پوست کمک می کند . در جوانی کلاژن سازی بطور طبیعی بازسازی می شود اما با افزایش این روند آهسته شده و منجر به چین و چروک خواهد شد .

اما در مورد ماسک، زمان بیشتر لزوما چیز خوبی نیست. ماندن ماسک برای مدت زمان طولانی تر از چیزی که در دستورالعمل ذکر شده به معنای رسیدن فواید بیشتر به پوست نیست. در واقع شاید تاثیر برعکس هم داشته باشد. اگر ماسکی که خواص مرطوب کنندگی دارد را برای مدت بسیار طولانی روی صورت تان بگذارید، سبب تحریک پوست تان می شود. اگر ماسک خاک رس را هم خیلی طولانی مدت روی صورت بگذارید برای پاک کردنش به کاردک نیاز خواهید داشت! پس به دستورالعمل ماسک تان بی توجهی نکنید. اگر دستورالعمل ماسک تان می گوید آن را 20 دقیقه روی صورت بگذارید، این کار را انجام دهید. یک تایمر هم بگذارید تا یادتان بماند کار خود را متوقف کرده و ماسک را بشویید یا از صورت جدا کنید. یک راهنمایی: اگر از ماسک خاک رس استفاده می کنید احتمال این قضیه وجود دارد که با خشک شدن ماسک، رنگ آن عوض شود. پس حتما رنگ ماسک را بررسی کنید.

2. قبل از اکستنشن کردن، خوب فکر کنید.

آیا باید نگران ریزش مو باشیم؟ همهی ما این واقعیت را میدانیم که تراکم مو با افزایش سن و به مرور زمان، کمتر خواهد شد. درست است که همهی آدمها کچل نمیشوند، اما اکثریت افراد نازک شدن و کم حجم شدن موها را تجربه خواهند کرد. در بهترین حالت، همزمان با سفید شدن موها، خط رویش آنها عقب میرود. این مطلب برای همهی افراد، در تمام سنین مناسب است، چراکه ریزش مو فقط دشمن زیبایی نیست، بلکه قاتل اعتماد به نفس هم هست. تزریق آمپول بیوتین و بپانتن اکتوورکو هم میتواند به کاهش ریزش مو و درمان آن کمک کند. 1. به موهای خود استراحت دهید و برای مدتی از اتو مو و دیگر حالت دهنده مو حرارتی استفاده نکنید. گرما به ساقهی موها آسیب میزند و باعث خشکی، شکنندگی و در نهایت ریزش آنها میشود. 2. قبل از اکستنشن کردن، خوب فکر کنید. چسب یا گیرههایی که دسته های مو مصنوعی را به موهای واقعی وصل میکنند، منجر به آسیب دیدن آنها خواهند شد.

برای خرید کرم روشن کننده چه قدر باید هزینه کنیم؟

آیا استفاده از کرمهای روشن کننده بی خطر است؟ FDA استفاده از کرمهای روشنکننده و سفیدکننده را چندان توصیه نمیکند و آنها را به مقدار کافی موثر نمیداند. برخی از این کرمها ممکن است حاوی مواد مضری چون جیوه باشند که خود عوارض خطرناکی دارند. به همین دلیل توصیه میشود حتما به مواد تشکیلدهندهی کرم توجه کنید. برای خرید کرم روشن کننده چه قدر باید هزینه کنیم؟ شما میتوانید از ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان تا حتی نزدیک به ۱ میلیون تومان در بازار کرمهای روشنکننده پیدا کنید. اگر هم محصولات خارجی باشند که با تغییر نرخ دلار قیمتشان تغییر خواهد کرد. برند، میزان اثربخش و کیفیت محصول میتوانند تعیینکنندهی قیمت باشند. داشتن پوستی شفاف و بدون لک و تیرگی نهتنها شما را زیباتر جلوه میدهد، بلکه باعث افزایش اعتماد بهنفس شما خواهد شد. اگر میخواهید محصول مناسب خود را انتخاب کنید باید عواملی مانند بودجه، نوع پوست و مواد تشکیلدهندهی کرم را در نظر داشته باشید. همچنین سعی کنید حتما با یک متخصص پوست مشورت کنید تا محصول مناسب را به شما معرفی کند. ما هم در این مقاله سعی کردیم برخی از پرفروشترین و پرطرفدارترین محصولات بازار را به شما معرفی کنیم.

Maroon، قرمز تیره یاهمان زرشکی است. امروز ۱۲ رنگ جالب دیگر را به شما یاد خواهیم داد. احتمالاً رنگهای سادهای مانند قرمز، زرد و آبی را در از همان اول که یادگیری انگلیسی را شروع کردید، یاد گرفته باشید. اما به جز این رنگهای ساده و ابتدایی، در زبان انگلیسی رنگهای فراوان دیگری نیز وجود دارد. نکته: اگر کمی در اینترنت جستجو کنید، اغلب با فهرست رنگهای بسیار طولانی مواجه میشوید. اما بسیاری از آنها در انگلیسی روزمره استفاده نمیشوند. مثلاً ممکن است ۵۰ اصطلاح برای طیفهای مختلف رنگ قرمز ببینید! اما اصلاً نیازی نیست همه آنها را حفظ کنید. معمولاً این طیفبندیها برای توصیف رنگهای مختلف رنگمو، لاک ناخن یا وسایل آرایشی استفاده میشود و همانطور که گفتیم در زندگی روزمره رایج نیستند. اما کلماتی که امروز به شما یاد خواهیم داد از رایجترین رنگ ها به انگلیسی هستند. و teal که نسخه تیرهتر آن است، سبز کله غازی نام دارد. قبل از دیدن بقیه رنگ ها به شما پیشنهاد می کنیم حتما مطلب روش های یادگیری سریع زبان انگلیسی را نیز ببینید.

روی ماسک های ورقه ای روزنه هایی ایجاد شده است که روی بینی و چشم ها قرار می گیرد. ماسک تمام قسمت های صورت را به جز این نقاط پوشش می دهد. یکی از مهم ترین فواید ماسک ورقه ای صورت، سهولت در استفاده از آن است زیرا در هر زمان می توان به راحتی در منزل از آن ها استفاده نمود. برخلاف ماسک های معمولی که به زمان زیادی برای آماده سازی نیاز دارند، ماسک های ورقه ای کاملا آماده استفاده بوده و نیازی به صرف زمان برای آماده سازی آن ها نمی باشد. ماسکهای صورت با توجه به کاربردشان و اینکه برای چه نوع پوستی مناسب هستند به انواع مختلفی تقسیم میشوند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. این ماسکها برای انواع پوست مناسب هستند البته برای پوستهای حساس و خشک کاربرد بیشتری دارند. استفاده از ماسکهای ژلی باعث سفت شدن بافت پوست میشود. امروزه زغال یا کربن فعال جهت تولید بسیاری از محصولات زیبایی و بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد.

تاثیر شامپو بر ریزش مو

شامپو (در زبان انگلیسی: Shampoo) در واقع مایعی است که توسط شرکتها در کارخانجات تولید می شود و جهت پاکسازی و شستشوی موهای سر خرید شامپو تریاک ضد ریزش مو والمو بکار می رود. امروزه شامپوهای مختلفی ساخته و در بازارهای جهان عرضه می شوند. به همین جهت بسیاری از افراد هنگام مراجعه به فروشگاه ها و یا داروخانه ها به دنبال پیدا کردن و خرید بهترین شامپو برای ریزش مو هستند. اما شامپو نیز در این میام می تواند موثر باشد چرا که با عوض کردن شامپوی خود ممکن است میزان ریزش موهای سر کاهش و یا افزایش پیدا کند. به همین جهت باید هنگام خرید و استفاده از شامپو برای کنترل ریزش موها دقت کرد. شامپوها دارای ویژگی هایی هستند که قبل از مصرف باید به آنها توجه کرد به خصوص افرادی که دچار ریزش و یا کم پشت شدن مو شده اند. بسیاری از شرکتهای تولید کننده شامپوها متاسفانه در دهه های گذشته از موادی مانند دی اوکسان (1,4-Dioxane)، پارابن (Propylparaben)، پگ (PEG) و یا اسلس (SLES) استفاده می کردند که نه تنها بیشتر این مواد برای بدن انسان مفید نبودند بلکه حتی گاهی عوارض جانبی در بر داشتند.

  • بیماریهای مختلف مانند برخی از بیماریهای قارچی
  • صنعت شامپو در حال رونق است
  • فواید شامپو خشک
  • تقویتکننده ساختمان مو
  • Color is this
  • ۱۰ قطره آب لیمو تازه
  • ماسک موی weeko

فروشگاه اینترنتی سوراو بهترین و بیشترین محصولات از برندهای اورجینال خارجی را در اختیار دارد. سوراو گلچینی از بهترین برند های دنیا را برای شما تامین کرده است. خرید از فروشگاه سوراو مانند خرید از آنلاین شاپ معتبر اروپایی است. با توجه به تنوع زیاد محصولات و برند ها، کارشناسان سوراو به شما مشاوره تخصصی رایگان می دهد. فروشگاه سوراو مرکز خرید محصولات اورجینال از برندهای متنوع با قیمت مناسب است. انتخاب بهترین محصول، مناسب پوست و موی شما از بین 100 مارک مختلف بسیار مهم و سخت است. تیم مشاوره سوراو که جمعی از افراد آموزش دیده از استان (تهران، اصفهان، بندر عباس، خوزستان، همدان، آذربایجان غربی و شرقی) به شما بهترین محصول را پیشنهاد میدهد. هدف کل تیم رضایت شما از خریدتان است. حس رضایت شما پیشرفت سوراو و افزایش تنوع محصولات را به دنبال دارد. فروشگاه سوراو در زمینه خرید لوازم آرایشی، محصولات اصل از برندهای درجه یک دنیا را دارد. برای نمونه می توان در بخش آرایش صورت (کرم پودر، کانسیلر، کانتور، فیکساتور، رژ گونه، پودر برنزه، ژل ضدجوش آیچون بیوتی پنکک، پرایمر) دارد.

  1. نصف قاشق غذاخوری پودر کاکائو؛
  2. ماسک صورت نباید چند بار در یک روز مصرف شود
  3. مَسَخَ (masakha) کسی که تغییر شکل میدهد
  4. هنگام استفاده از ماسک ها چه نکاتی را باید رعایت کرد
  5. دارای نرم کننده کراتینه و پروتئینه
  6. افزایش زبری فولیکول مو

زیرا کرم های آبرسان این نوع پوست دارای ترکیبات خاصی است که فقط های برندهای خاص توانایی تولید آن را دارند. بله، در مورد استفاده از این کرم ها اصلا مهم نیست که چه نوع پستی دارید زیرا آبرسان جزئی جدایی ناپذیر از روتین پوستی شما می باشد. تنها چیزی که افراد دارای پوست چرب باید در نظر داشته باشند انتخاب یک مرطوب کننده مناسب پوست خرید ژل لاغری ایچون بیوتی چرب می باشد. ساختار پوست چرب به گونه ای است که نیاز به کرم ها و لوسیون های هیدراته، اما بدون چربی دارد. 💰 قیمت این محصولات به صورت هفتگی به روز می شود، برای اطلاع از قیمت روز هر محصول و خرید آن بر روی دکمه زیر هر محصول کلیک کنید. کرم مرطوب کننده پوست بادی شاپ حاوی عصاره درخت چای مناسب پوست های چرب، حساس و لک دار می باشد. این کرم ۲۴ ساعته پوست شما را آبرسانی می کند، همچنین منافذ پوست را کوچک می کند، پوست را صاف و یکدست می کند و چربی آن را کنترل می کند.

تعاریف رنگ مو

جوش های آزار دهنده را می توان برخی را با ماسک های صورت میوه ای و عسلی حذف کرد و برخی نیز باید درمان دارویی برای آن ها زیر نظر پزشک متخصص پوست انجام شود. اگر چه ماسک های خانگی گاها جواب گوی نیاز ها است، اما صبوری و تحمل و دقت و انجام صحیح نیز باید در دستور کار قرار بگیرد. حتما پزشک متخصص خود را در جریان استفاده از ماسک خانگی و متریال مورد نظر قرار داده و هیچ گانه خودسرانه از این کار برای رفع زائده های پوستی اقدام نکنید تا مانع گسترش باکتری به نقاط دیگر بدن شوید. اگر دنبال پوستی صاف و شاداب و بدون چین و چروک و سفید هستید، هر جای کره زمین هستید، سعی کنید خود را از خیار و پوست خیار و ماسک خیار دور نکنید. یکی از مهم ترین ماسک ها که ارزان و تاثیرگذار و نقش ارزشمندی در سلامتی پوست دارد، خیار است. مخصوصا اگر خیار ارگانیک باشد و در رژیم غذایی شما، حضور فعالی داشته باشد و طبع شما با آن نیز سازگار باشد.

بلوبری میوه ای ضدپیری است . بلوبری سرشار از ویتامینC ، ویتامینK ، منگنز و فیبر است . از طرف دیگر بلوبری سرشار از آنتی اکسیدان است و گفته می شود حاوی بیشترین مقدار آنتی اکسیدان نسبت به باقی توت هاست . بلوبری های کوچک با بهبود ظرفیت ذهنی و عملکرد حرکتی ، در ارتباط مناسب هستند. آووکادو سرشار از اسید های چرب ضروری است که پوست را مرطوب کرده و تقویت می کند . علاوه براین سرشار از ویتامینE ،B ،وC است که ویتامینC موجود در آن از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می کند . آووکادو برای هیدراتاسیون پوست نیز عالی می باشد . برای بدست آوردن مزایای بیشتر از این میوه می توان از پوست و میوه آن در تهیه ماسک استفاده کرد. کلاژن پوست به حفاظت احتیاج دارد . انار به حفظ ، سلامت و همچنین به جوانسازی پوست کمک می کند . در جوانی کلاژن سازی بطور طبیعی بازسازی می شود اما با افزایش این روند آهسته شده و منجر به چین و چروک خواهد شد .

اما در مورد ماسک، زمان بیشتر لزوما چیز خوبی نیست. ماندن ماسک برای مدت زمان طولانی تر از چیزی که در دستورالعمل ذکر شده به معنای رسیدن فواید بیشتر به پوست نیست. در واقع شاید تاثیر برعکس هم داشته باشد. اگر ماسکی که خواص مرطوب کنندگی دارد را برای مدت بسیار طولانی روی صورت تان بگذارید، سبب تحریک پوست تان می شود. اگر ماسک خاک رس را هم خیلی طولانی مدت روی صورت بگذارید برای پاک کردنش به کاردک نیاز خواهید داشت! پس به دستورالعمل ماسک تان بی توجهی نکنید. اگر دستورالعمل ماسک تان می گوید آن را 20 دقیقه روی صورت بگذارید، این کار را انجام دهید. یک تایمر هم بگذارید تا یادتان بماند کار خود را متوقف کرده و ماسک را بشویید یا از صورت جدا کنید. یک راهنمایی: اگر از ماسک خاک رس استفاده می کنید احتمال این قضیه وجود دارد که با خشک شدن ماسک، رنگ آن عوض شود. پس حتما رنگ ماسک را بررسی کنید.

2. قبل از اکستنشن کردن، خوب فکر کنید.

آیا باید نگران ریزش مو باشیم؟ همهی ما این واقعیت را میدانیم که تراکم مو با افزایش سن و به مرور زمان، کمتر خواهد شد. درست است که همهی آدمها کچل نمیشوند، اما اکثریت افراد نازک شدن و کم حجم شدن موها را تجربه خواهند کرد. در بهترین حالت، همزمان با سفید شدن موها، خط رویش آنها عقب میرود. این مطلب برای همهی افراد، در تمام سنین مناسب است، چراکه ریزش مو فقط دشمن زیبایی نیست، بلکه قاتل اعتماد به نفس هم هست. تزریق آمپول بیوتین و بپانتن اکتوورکو هم میتواند به کاهش ریزش مو و درمان آن کمک کند. 1. به موهای خود استراحت دهید و برای مدتی از اتو مو و دیگر حالت دهنده مو حرارتی استفاده نکنید. گرما به ساقهی موها آسیب میزند و باعث خشکی، شکنندگی و در نهایت ریزش آنها میشود. 2. قبل از اکستنشن کردن، خوب فکر کنید. چسب یا گیرههایی که دسته های مو مصنوعی را به موهای واقعی وصل میکنند، منجر به آسیب دیدن آنها خواهند شد.

برای خرید کرم روشن کننده چه قدر باید هزینه کنیم؟

آیا استفاده از کرمهای روشن کننده بی خطر است؟ FDA استفاده از کرمهای روشنکننده و سفیدکننده را چندان توصیه نمیکند و آنها را به مقدار کافی موثر نمیداند. برخی از این کرمها ممکن است حاوی مواد مضری چون جیوه باشند که خود عوارض خطرناکی دارند. به همین دلیل توصیه میشود حتما به مواد تشکیلدهندهی کرم توجه کنید. برای خرید کرم روشن کننده چه قدر باید هزینه کنیم؟ شما میتوانید از ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان تا حتی نزدیک به ۱ میلیون تومان در بازار کرمهای روشنکننده پیدا کنید. اگر هم محصولات خارجی باشند که با تغییر نرخ دلار قیمتشان تغییر خواهد کرد. برند، میزان اثربخش و کیفیت محصول میتوانند تعیینکنندهی قیمت باشند. داشتن پوستی شفاف و بدون لک و تیرگی نهتنها شما را زیباتر جلوه میدهد، بلکه باعث افزایش اعتماد بهنفس شما خواهد شد. اگر میخواهید محصول مناسب خود را انتخاب کنید باید عواملی مانند بودجه، نوع پوست و مواد تشکیلدهندهی کرم را در نظر داشته باشید. همچنین سعی کنید حتما با یک متخصص پوست مشورت کنید تا محصول مناسب را به شما معرفی کند. ما هم در این مقاله سعی کردیم برخی از پرفروشترین و پرطرفدارترین محصولات بازار را به شما معرفی کنیم.

Maroon، قرمز تیره یاهمان زرشکی است. امروز ۱۲ رنگ جالب دیگر را به شما یاد خواهیم داد. احتمالاً رنگهای سادهای مانند قرمز، زرد و آبی را در از همان اول که یادگیری انگلیسی را شروع کردید، یاد گرفته باشید. اما به جز این رنگهای ساده و ابتدایی، در زبان انگلیسی رنگهای فراوان دیگری نیز وجود دارد. نکته: اگر کمی در اینترنت جستجو کنید، اغلب با فهرست رنگهای بسیار طولانی مواجه میشوید. اما بسیاری از آنها در انگلیسی روزمره استفاده نمیشوند. مثلاً ممکن است ۵۰ اصطلاح برای طیفهای مختلف رنگ قرمز ببینید! اما اصلاً نیازی نیست همه آنها را حفظ کنید. معمولاً این طیفبندیها برای توصیف رنگهای مختلف رنگمو، لاک ناخن یا وسایل آرایشی استفاده میشود و همانطور که گفتیم در زندگی روزمره رایج نیستند. اما کلماتی که امروز به شما یاد خواهیم داد از رایجترین رنگ ها به انگلیسی هستند. و teal که نسخه تیرهتر آن است، سبز کله غازی نام دارد. قبل از دیدن بقیه رنگ ها به شما پیشنهاد می کنیم حتما مطلب روش های یادگیری سریع زبان انگلیسی را نیز ببینید.

روی ماسک های ورقه ای روزنه هایی ایجاد شده است که روی بینی و چشم ها قرار می گیرد. ماسک تمام قسمت های صورت را به جز این نقاط پوشش می دهد. یکی از مهم ترین فواید ماسک ورقه ای صورت، سهولت در استفاده از آن است زیرا در هر زمان می توان به راحتی در منزل از آن ها استفاده نمود. برخلاف ماسک های معمولی که به زمان زیادی برای آماده سازی نیاز دارند، ماسک های ورقه ای کاملا آماده استفاده بوده و نیازی به صرف زمان برای آماده سازی آن ها نمی باشد. ماسکهای صورت با توجه به کاربردشان و اینکه برای چه نوع پوستی مناسب هستند به انواع مختلفی تقسیم میشوند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. این ماسکها برای انواع پوست مناسب هستند البته برای پوستهای حساس و خشک کاربرد بیشتری دارند. استفاده از ماسکهای ژلی باعث سفت شدن بافت پوست میشود. امروزه زغال یا کربن فعال جهت تولید بسیاری از محصولات زیبایی و بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد.